Вчені: Світ має наростити виробництво овочів на 60%

Щоб забезпечити здорове харчування та подолати дефіцит поживних речовин, до 2050 року світове виробництво овочів необхідно збільшити більш ніж на 60%. Таку думку висловив керівник генбанку Міжнародного центру картоплі Маартен ван Зонневельд у своїй науковій статті, опублікованій у журналі PNAS.

Згідно з дослідженням, глобальне споживання овочів наразі майже на 40% нижче за рекомендовані норми. Основними причинами такої ситуації є недостатні обсяги вирощування, високі ціни та постійне скорочення біорізноманіття овочевих культур. Це зумовлено однотипністю ринкових пропозицій та зміною землекористування.

«Овочеве біорізноманіття є центральним, але недостатньо використаним важелем для збільшення споживання овочів», — зазначає Маартен ван Зонневельд.

Автори дослідження закликають збирати та зберігати місцеві сорти й дикі родичі основних овочевих культур у регіонах з високим біорізноманіттям. Це дозволить у майбутньому виводити нові, більш стійкі сорти.

«Впровадження комплексного підходу в регіонах з високим рівнем дефіциту поживних речовин перетворить цю можливість на основу для формування здорового раціону», — підкреслюють науковці у своїй публікації.

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *